niedziela, 17 sierpnia 2014

Niedziela dla włosów (7) - DIY, maska z żółtkiem




Witajcie!

Na początku chcę Wam serdecznie podziękować za prawie 1000 dzisiejszych wyświetleń i mój wpis na głównej na flapi.pl. Bardzo się cieszę :) !
Przejdźmy do rzeczy, jak wyglądała moja dzisiejsza niedziela dla włosów?




Co zrobiłam?

Na godzinę przed myciem nałożyłam domową maskę (żółtko + łyżka oleju rycynowego + pół łyżki oliwy z oliwek + łyżka soku z cytryny + łyżka maski Isany z olejem arganowym)
Umyłam włosy Facelle
Nałożyłam na skalp białko kurze, które zostało mi z oddzielenia jaja, a na włosy odżywkę Garniera mango i kwiat tiare.


Spłukałam wszystko po 10 minutach i osuszyłam włosy bawełnianą koszulką.


Nałożyłam odrobinę odżywki Ziai b/s do codziennej pielęgnacji, rozczesałam włosy grzebieniem, w końcówki wtarłam kroplę silikonowego serum z Avonu.


Przez minutę ugniatałam włosy bawełnianą koszulką
.



Włosy wyschły naturalnie.



Efekty?


Moje włosy uwielbiają tę maskę i za każdym razem są po niej takie, jakie kocham! Czyli sypkie, miłe w dotyku, dociążone, mega błyszczące i puszyste, a skręt bardzo fajny, zdefiniowany.
Żółtko kurze wspaniale wpływa na moje włosy, odżywia je i regeneruje, a oleje nawilżają  nabłyszczają.
Aż żałuję, że tę maskę robię tak rzadko. Trzeba to zmienić!



Efekty na zdjęciach:
























Wiem, że końcówki wymagają delikatnego podcięcia, ale zrobię to po powrocie z wyjazdu.
Właśnie, przy okazji żegnam się z Wami, wrócę pewnie za tydzień, ale będę Was w miarę możliwości podglądać i czytać :)



Buziaki, storm.
:)

18 komentarzy:

  1. Nigdy takiej maski nie próbowałam-zresztą jajko na włosach jakoś mnie nie kręci:)
    Na flapi.pl cieszy się powodzeniem mój wpis o drożdżowej masce domowej na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tego skrętu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały skręt! :) Loczki od samej góry, błyszczące i z objętością, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudnie i ta objętość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne włosy!<3 zazdroszczę skrętu i bardzo podoba mi się Twój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie taka maska działa fatalnie. :D za to u Ciebie cudo.. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy :)) Nigdy nie próbowałam robić nic takiego z jajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie spiralki.Ja ciągle nie mogę się zdecydować na nałożenie żółtka na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojacie jakie fenomenalne włosy!!!! *.* Nie ma bata, dziś robię sobie ten Twój jajeczny rytuał :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny skręt! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy na żółtko reagują puchem.. ale z tego co widzę to masz racje, Twoje bardzo je lubią :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne loki! z maska z zoltkiem rowniez sie polubilam, ale unikam soku z cytryny zeby nie rozjasnic wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy prezentują się mega Kochana! Szkoda, że moje nie przypadają za jajkiem ;) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci się pokręciły :) Super! Ja niestety nie mam cierpliwości do takich domowych masek :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć takie włosy :-) Piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaka piękna bujna fala kręconych włosów. Kochana zazdroszczę Ci tej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie piekne loczki <3 zazdroszcze tak grubych wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że włosy odwdzięczyły ci się mega nawilżeniem <3 Przepiękne są, chciałabym mieć tak bujną czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń